همه چی میگذره با چند ثانیه  

 شاید سخنی رد و بدل شود 

 شاید هم هیچ ...

شاید حتی جای نگاه هم نداشته باشد. 

مهم استشمام عطر تو ست در فضا

یه زمانایی هست که هنگ می کنی. نمی فهمی تو زندگی رو می چرخونی یا زندگی تو رو!  

نمی فهمی خوبی یا بدی! از خوبیت خوش شانسی میاری یا از بدیت قرار به راه راست هدایت شی! 

یه وقتایی به زور خدا می خواد خوبت کنه ولی به در که میرسی خودتو می کشی که تغییر نکنی! 

یه دوستی میگه کودک درون خیلی در برابر تغییر مقاومت می کنه! فکر کنم من خودم کودک درونم!!!! 

یه اتفاقای خوبی داره میوفته ولی نمیدونم من خوب پاسخ میتونم بدم یا نه! 

خدایا بگیر این بچه لجوج ولی دعواش نکن این از اخمتم دل پاره می کنه! به ظاهر پررو و بی ادبش نگاه نکن ذاتش مظلومه! 

خدایا من ی ‍ژن شیرازی فکر کنم دارم، برای همین می گم خدایا من دیگه نمی گم خودت از دلم با خبری 

دوستت دارم

امشب بعد 8 سال تصمیم گرفتم برم هیات. خیلی حس خوبی داشت.

خیلی تخلیه شدم. آروم شدم. یاد باکو و حسینیه افتادم.

عشقمون این بود محرم بشه که بریم حسینیه و با بچه ها دور هم جمع شیم گاهی پوز پسرا رو بزنیم گاهی باهم همبازی شیمو گاهیم ما دیگه بزرگ شدیم دخترا با دخترا.

ولی الان خیلی نیاز دارم به یه جایی وصل باشم

شدم یه ادم بی اعتقاد، یه آدم که فقط نقد می کنه و نه اینوریه و نه اونوری مونده با یه مشت انتقاد که بی آشیونش کرده. ترجیح میدم تا آشیون جدید پیدا نکردم تو آشیون اینوریا باشم حداقل دلم آروم که یه جایی دارم یه دستگیری دارم.


امشب حالم خیلی خوبه

یه نفری دستور داده برم ی معرفی به بیمارستان ابن سینا(تیمارستان) داشته باشم.

قرار دو روز هیچ کسی رو قضاوت نکنم رو مخ هیچ کسی هم نرم، شاد هم باشم.

وضعیت این دو روز و اینجا اعلام می کنم!

ولی خدایی دندونم رو عصب کشی کردم زیاد نمی تونم لبخند بزنم ولی رو چشمم انجام میدم!


پ.ن :همه چی اوکی بود تو این دو روز

تازه با دندون درد شاد هم بودم .

بازمتیمارستان برم آیا؟



چگونه بگویم و اثبات کنم که دلباخته ی آدم برفی شده ام، برای هیچ کس قابل پذیرش نیست.

هیچکس دلباخته ی آدم برفی نمی شود.

همه میدانند آدم برفی را مالک نمی شوند اما من..

آدم برفی تو باور کن که من دوستت دارم با اینکه میدانم برای من نمی مانی. با اینکه میدانم لبخندت زغالی است . با اینکه می دانم در آغوش نمی کشی اما آغوشت را باز نگه میداری تا شاد نگهداری دل دیگران را.

آدم برفی من دوستت دارم با تمام اینهایی که میدانم و تمام چیزهایی که نمیدانم