معذرت داداشی

از دیروز ازت ناراحتم نه از تو ،نه! از خودم ناراحتم. ناراحتم که چرا کاری می کنم که درموردم اشتباه قضاوت شه! ولی هرکی راجبم اشتباه قضاوت کنه برام مهم نیست و راحت می گذرم  ولی از تو انتظار ندارم که ...

اگه من برای شب خواستگاریت سفارش گل و خرید شیرینی و غیره و غیره رو انجام دادم و تو عقدت یک لحظه نشستمو بازم تمام مدت درگیر بودم که شب خیلی خوبی باشه و اگه برای شب چله با عشق کارا و تزیینات میوه و ... رو انجام دادم برای این بود بدونی می خوام شاد باشی و بدون دغدغه. من نمی خوام حرفام یا بودنم برای تو ناراحتی بوجود بیاره خوب میدونی اگه بگن آنه اگه نباشی برادرت و نیلز خوشبخت ترین آدمای دنیا می شن بدون شک قبول می کنم که نباشم. برای من شادی کسایی که دوستشون دارم انقدر مهم هست که خودمو فداشون کنم.

دوست داشتم بهت بگم از وقتی رفتی من چقدر ناراحتمو گریه می کنم. دوست داشتم بدونی شبایی که داری میری از خونه و میای می بینی آنه خوابه، خواب نیستم خودمو بخواب میزنم تا .... نمی خوام نیلز یا تو ناراحت بشین. 

بهم امشب می گی من ازت متنفر شدم ! این واقعا بی انصافیه. تو که باید منو بهتر ا ز همه بشناسی منو تو تمام کودکیمون باهم بوده. بازیمون همیشه این این بود که دوتایی یه جا گیر افتادیمو باید از هم مراقبت کنیم. آنه هنوز همون دختر بچه 4 ساله است همونقدر بچه و بازیگوش و ترسو. وقتی تو هستی شاده.

من برای تمام کارایی که کردمو تو ناراحت شدی و یا تو دردسر افتادی عذر می خوام.

یه مدت ساکت می شم تا شاید تو شاد بشی اگه زندگیت شاد شد برای همیشه ساکت می شم. 

زبون آنه تلخه. دست خودش نیست تنها راهش زندونی کردن زبونشه.

شاد باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 18:25

فوق العاده بود ..حال داد

ممنون از لطفت.
چرا بی نام و نشان؟!!!!!!!!

حسین جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 19:15 http://m-h-0111.blogfa.com

قشنگه دمت گرم


مرسی که میای وممنون از لطفی که داری

حسین پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 16:09 http://www.medad-kh.mihanbog.com

مطالب و وبلاگ خوبی دارید انشاء الله موفق و پیروز و سربلند باشید.

ممنون

سارینا دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 14:21 http://taasemanibigham.blogfa.com

درود اره عاشقشم من میخوام وکالت بخونم انه جونیییییامیدوارم امتحاناتتو خیلی خیلی خوب بدی و قبول شی.

مرسی عزیز دلم.
انشاا... که یه وکیل عالی شی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.