تولد امسال:)

خب بالاخره باز تمام روزایی که ازش می ترسیدم باز رسید ولی امسال با دو سه سال اخیر زمین تا آسمون فرق داره.

هر سال روز تولدم داداشم خونه بود که از یک هفته پیشش سر به سرم بذاره و اشکمو دربیاره و آخرش تولدم غافل گیرم کنه ولی امسال نیست.

این دو سال از شب نوزده ماه رمضون به دلیل یه خاطره خیلی می ترسیدم ولی قشنگیش اینجاست که امسال که زندگیم عوض شد تولدمم عوض شد شد شب نوزده ماه رمضون .

و از همه مهمتر امسال روز تولدم تو جاده ام و اون هم  با آبجی جونم تنها میریم یه شهری که تا حالا نرفتیم فکر کنم خیلی خوش بگذره.

خداجون دیگه ازت نمی ترسم مرسی برای کادو های خوبی که امسال بهم دادی. عاشقانه دوستت دارم.

خدایا دو تا خواسته ازت دارم که امروز صب تو حرم بهت گفتم حالا یه چیز دیگه هم ازت می خوام اونم خواسته ی یه دوسته ازت بهترین ها رو براش می خوام. خدایا خیلی خیلی دوستت دارم




نظرات 1 + ارسال نظر
niloo چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 18:17 http://niloofar-zaree.blogfa.com

چقدر سخته همه رو خط بزنى تا به یه نفر برسى غافل از اینکه تو لیست اون اولین کسی باشی که خط خوردی !

اوهووووم!:( می فهممت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.