آنه خانومی بعد عمل:)

این اولین پستیه که بعد از عمل میذارم!

هنوز یکم چشمام آزرده است ولی خوشحالم.

عمل مفت هم می چسبه ها!!!! اینو تازه کشف کردم.

از اینکه صورتم سبکه خوشحالم! حالا همه گیر دادن که بینیم رو هم برم عمل کنم که عمرا زیر بار برم! مگه خرم! یه عمر نتونم ورج و وورجه کنم که به نظر بقیه قشنگ بیام می خوام 100 سال سیاه قشنگ به چشم نیام. من که از همین که هستم راضیم حوصله نفس تنگی و این برنامه ها رو هم ندارم!

خان داداش نزدیک بود گرایش پیدا کنن به جراحی قلب ولی مخشون و زدیم که برن گوش و حلق ! حالا اینم گیر داده اولین نفر تو رو عمل می کنم! چه اصراریه!!!؟!!! انقدر هم بزرگ نیست به خدا!!!!!!!!!! این همه آدم بزرگ با دماغ بزرگ زندگی می کنن منم روش! به کجا دنیا قرار بر بخوره نمدونم!!؟؟؟!!



پ.ن: فردا آلبالو خانومی قرار بیاد اینجا مثلا عیادت البته این بهونه است برای اینکه کادو تولدشو بگیره میاد من که این بشر رو می شناسم! البته منم برای اینکه کادومو بگیرم گفتم بیاد

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 00:20 http://pichakkk.blogsky.com/

در مورد عمل بینی باهات موافقم.
جز دردسر هیچی نداره.
تازه همین جوری ش خعلی هم قشنگیم به قولا!

چرا نباشیم؟!!!:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.